سلام دوستان

ما چهار نفریم ، میخوایم از یزد به شمال کشور مازندران یا گیلان مهاجرت کنیم. پدرم بازنشسته ست و میخواد برای کشاورزی و دامداری در حد تفریحی چون قبلا تجربه ش رو داشته اقدام به پرورش ده بیست تا دام بکنه یا باغی رو داشته باشه درختکاری بکنه و ازشون کمی سود در بیاره. فقط در حد سرگرمی و امرار معاش خودش.

از اون جایی که ما جوون های امروزی نمی تونیم توی روستاها یا جاهایی که از مراکز خرید و تکنولوژی و اینا دوره زندگی بکنیم تصمیم داریم توی یکی از شهرهای بزرگ اسکان کنیم و بعد یه ییلاق در همون نزدیکی ها برای خودمون دست و پا کنیم. کدوم شهرهای مازندران و گیلان رو پیشنهاد میکنین که ییلاق یا زمین برای باغداری هر چند کوچیک ولی پر باران هم نزدیکش باشه؟ مازندران شنیدم دو سالی هست از نظر باران کمی کمتر از گیلان بهره مند شده.

ضمنا ما بارها سفر کردیم و با هوای شرجی مشکلی نداریم، فقط جایی باشه که پدرم به عشقش یعنی رعیتی کردن برسه . به شدت نیاز به آرامش داره. منم قراره با یه دختر ساروی ازدواج کنم. از بابت تفاوت فرهنگی بررسی شده مشکلی با فرهنگ مازندران و ساری نداریم. ولی پدرم چون میخواد جای پر بارندگی زندگی بکنه بیشتر تمایل به گیلان داره.

پیشاپیش ممنون از نظر و راهنمایی همه دوستان.

فقط لطفا هر شهری رو معرفی می کنین دلیل معرفی تون رو هم بگین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)