سلام

من برعکس بقیه پسرها ، اصلا خوشم نمیاد به دخترهای بی حجاب و اون هایی که همه چیزشون رو میریزن بیرون نگاه کنم . در واقع فکر میکنم نگاه کردن به اینا یه جورایی ، کوچیک شمردن خودم هم هست و اینکه لذت خیلی زیادی هم نمیبرم بیشتر تلخی گناهش رو حس میکنم تا لذت نگاهش رو .

اینکه من دخترهای چادری رو دوست دارم بیشتر نگاه کنم ، سوء تفاهم پیش نیاد از حرفم ، منظورم اینه که چون دوست دارم زنم چادری باشه ناخودآگاه به دخترهای چادری بیشتر نگاه کنم ، و یه جورایی ازشون خیلی خوشم میاد ، حتی اگه خیلی هم خوشگل نباشن .

یک سالی هست این جوری شدم ، الان 23 سالمه ، به نظرتون این نگاه کردن گناهه ؟ یا دخترا بگن ، آیا بدشون میاد یه نفر بهشون نگاه کنه ؟ البته خیلی زیاد نگاه نمیکنم ، اما همون کمش هم به نظرم طرف متوجه سنگینی نگاهم میشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)