سلام
یه دختر ۲۱ ساله هستم و بچه بزرگ خانواده ، روز به روز دارم عصبی تر میشم ، یه برادر ۲ ساله دارم که واقعا شلوغ هست البته پیش فعال نیست ، دکتر مراجعه کردیم ، بچه طبیعی هست فقط شیطون هست که فکر کنم ویژگی خیلی از پسر بچه ها باشه.
من از زمانی که کنکور داشتم برادرم به دنیا اومد خیلی برام سخت بود که یه بچه جدید اونم وقتی کنکور داشتم به جمع مون اضافه میشد من خودمم هم اون عملکردی که باید تو کنکور نتونستم نشون بدم .
از طرفی الان هم چون بچه بزرگم همه تو خونه ازم انتظار دارن ، مثلا خواهر کوچیکترم کلاس میره انتظار دارن من به رفت و آمدش کمک کنم از اون طرف هم برادرم خیلی بچه شیرینی هست خودم می خوام بخورمش فوق العاده دوست داشتنی و شیرین زبونه  ولی صدای جیغ جیغش رو مخم هست .
از خواب بیدار میشم صداش میاد می خوام بخوابم صداش میاد، درس بخونم گوشی بگیرم دستم بازم میاد سراغم، زخم معده گرفتم از بس تو استرس غذا خوردم ، یهو داری غذا می خوری میاد یه چیزی پرت می کنه وسط سفره بعدم میاد رو کول آدم سوار میشه یه کم آرامش نیاز دارم  . مهمونی میری فقط باید مواظب باشی دائم آتیش میسوزونه .
من خیلی براش وقت می ذارم باهاش بازی می کنم روزی ۱۰۰ بار قصه شنگول منگول تعریف می کنم مادرم میره خرید همش من مراقبش هستم ،  الان امروز از صبح باهام تنها بود کلی مراقبش بودم خوب منم آدم هستم هیچ کس تو خونه درکم نمی کنه تا بد اخلاقی هم می کنم میگن خب همه تو خونه شون بچه دارن یا بابام میگه خوب بچه رو می خوای ببریم مهد کودک بذاریم  یا مادرم از خستگی اش میگه .
پدرم همش سرکاره مادرم هم مشغول هست گرفتارن می دونم اونا هم چاره ای ندارن ، ولی منم زندگی دارم اصلا دیگه روحیه یه دختر جوون رو ندارم افسرده شدم از بس تو چهار دیواری بچه داری کردم ، منم علایقی دارم خیر سرم ، الانم دانشجو هستم دوست دارم حداقل درس بخونم ارشد رشته خوب قبول شم ، ولی تو این صدای جیغ جیغ بچه اصلا اعصاب ندارم ، الانم از عصبانیت دارم زار زار گریه می کنم .
من حداقل تو ظاهرا سعی می کنم خوش اخلاق باشم ولی تا آدم صبرش تموم میشه همه خوبی های آدم رو یادشون میره، چرا کسی قدر زحمت های منو نمی بینه، نصف روز بچه داری می کنم بعد ۲ ساعت حوصله ندارم همه می ریزن رو سرم که چرا کمک حالمون نیستی ، گناه کردم بچه بزرگ خانواده شدم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)