سلام بچه ها
یه سوال داشتم از آقا پسرها . البته دختر خانم ها هم جواب بدن و اگه تجربه ای دارن بنویسن استفاده میکنیم.

به نظرتون پسری که دختری رو به دوستان صمیمیش معرفی میکنه و سعی میکنه دوستانش رو بیاره و دختر رو نشون شون بده آیا واقعا اون دختر و میتونه دوست داشته باشه اصلا ؟

من خودم فکر میکنم اگه یه پسر دختری رو دوست داشته باشه دلیلی نداره که رفقاش رو بیاره و دختره رو نشون شون بده. به نظرتون واقعا دلیل این کار چی میتونه باشه که یه همکارم رفقای صمیمیش رو آورد سر قرار کاری مون و من احساس کردم فقط به این نیت بوده که خواسته منو ببینن.
آخه نیازی به حضور اونا نبود اصلا و کارشون هم اصلا تو حیطه کار ما نیست. وقتی هم که اونا اومدن سر قرار کاری ما دو نفر از یکی شون شنیدم که گفت آقای فلانی تعریفتون رو کرده و از کارتون برامون گفته. البته اینم بگم رفتارشون خیلی مودبانه بود و اینکه بخوان بی ادبی بکنن یا شماره ای بدن یا به قصد رفاقت و اینا اومده باشن این جوری نشون نمیداد.
اما من در کل اصل سوالم اینه که پسرا اگه واقعا کسی رو روش غیرت داشته باشن نشون رفقاشون میدن بدون اینکه نیازی باشه ؟
یا اینکه معمولا در چه شرایطی و به چه هدف یا منظوری نشونش میدن به رفقاشون ؟
آخه یه جایی از یکی از مردان محارمم شنیدم که میگفت من اگه دختری رو دوستش داشته باشم فقط تنهایی میرم میبنمش و دلم نمیخواد دوستام رو بیارم. حالا بحث من این نیست که این موضوع هم شبیه حرف اون آشنای ماست. چون اون داشت در مورد دختری میگفت که میشناستش و دوستش داره ولی من در مورد مساله ی همکاری دارم حرف میزنم که نمیدونم اصلا چرا باید اون آدم ها رو میاورد و منو معرفی میکرد و دیگه اینکه فقط رو نظر اون آقا نمیشه دلیل روانشناسی این موضوع رو بفهمم .
میخوام شما کاربران هم بگید که واقعا در نشون دادن یا ندادن یه دختر ( حالا همکار یا دوست یا آشنا اونم با معرفی قبلی پیش دوستاتون ) واقعا چه هدفی ممکنه نهفته باشه و این مساله در شناخت روحیه ی همجنس های شماها خیلی برای من که دخترم مهمه.
کلا کلیه ی حدس های ممکن رو بگید .
ممنون میشم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)