سلام

دخترم و 22 سالمه ، اخیرا برام خاستگاری اومده که نظر همه مون مثبته ، اما یه مشکلی هست . من دو هفته ای میشه بخاطر شپش که از یه ورپریده ای گرفتم ( به خدا دختر تمیزی ام ! ) تقریبا کچل کردم ، یعنی اندازه چهار سانت شایدم سه سانته طول موهام!  بعد من موندم همچین موضوعی رو چیکار کنم ! اگه بخوان خانوادشون تا همین یه هفته تا محرم جشن بگیرن چه خاکی بسرم کنم ؟!

یا اصلا تو خلوت با خود آقا پسر تنها باشم، اون وقت چه کنم ؟ فکر نکنن که من بیماری کچلی دارم و در واقع خودم رو قالب شون کردم ، چطور این موضوع رو روشن کنم برای آقا پسر ؟ در مورد اکستنشن مو تحقیق کردم نوشته باید حداقلش 5 سانت طول مو رو داشته باشی، کلاه گیس چی به نظرتون ؟! تابلو نیست ؟ رشد موهام خوبه تا بعد صفر به اندازه موی پسرونه شایدم بیشتر ( خرد کوتاه ) بشه که اون وقت میشه اکستنشن کرد.

به نظرتون بهش بگم نظرم مثبته اما عقد و صیغه بمونه بره بعد صفر ؟! بگم فقط عقد محضری کنیم و جشن نگیریم تو این گرونی ( الکی مثلا ) . میترسم راستش رو بگم و منو این طور ببینه پشیمون بشه یا فکر کنه واقعا کچلم که واقعا اینطور نیست رشد موهام خوبه .

هر دختری دوست داره تو اولین ها زیبا باشه بره طرفش،  نمیخوام ذهنیتش که الان مثبته خراب بشه ، تو جلسه خاستگاری من روسری مو مومنی بسته بودم ، خانم ها تو رو خدا به دادم برسین دارم با گریه تایپ میکنم کلا تو خونه مون هم سر این موضوع بین منو مامانم هم جنگه !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)