سلام

وقتی خیلی عذاب وجدان دارید چکار می کنید ؟ وقتی غیرعامدانه به موجودی که از شما ضعیف تر آسیب رسوندین چکار می کنید؟ من دارم از عذاب وجدان می میرم .

من دو تا  فنچ داشتم ، ماده حالش بد شده بود ، واسه همین بهش روغن ماهی زدم، سخت می تونست بپره کلا آزاد بودن تو خونه معمولا پایه ی صندلی می نشستن الان دو ماه تو خونه تنها مامان و بابا و داداشم شهرستان رفتم بیرون خرید وقتی اومدم سر یه چیزی عصبانی بود لباس پرت کردم رو زمین یه ساعت بعد اومدم دیدم ماده مرده ، اون یکی هم بعد از دو ساعت مرد .

فکر کنم لباسم خورده بهشون یا پا گذاشتم روی اون ها ، حالم خیلی بده ، دیشب تا صبح گریه کردم ، من خیلی دوستش داشتم ولی حماقت و عصبانیتم باعث مرگش شد ، از خودم متنفرم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)