سلام

پسری هستم ۲۸ ساله ، پدری ۵۸ و مادری ۴۸ ساله دارم ، تک پسر هستم . پدر ما بخاطر مشکلاتی از جمله شیمیایی جنگی بودن و ازدواج فامیلی پدر و مادرش همیشه مشکلات روانی زیادی داشت ، عدم تعادل روانی ، گاهی خوب گاهی بد ، شکاک و بد بینی ، خشک بودن و ... .

من هم در ۱۴ سالگی تا ۱۸ سالگی که تشخیص دادم بیماری ارثی پدرم رو دارم از مشکلات عصبی رنج می بردم ، تا اینکه اول تو ۱۷ سالگی پیش روان پزشکی ضعیف رفتیم و بدتر شدم اما تو ۱۸ سالگی پیش یک کلینیک معتبر رفتیم و حالم بعد از یک سال خوب شد . یعنی طوری شده بودم که عصبانی کردنم غیر ممکن بود .

بخاطر مشکلات عصبی که پدرم داشت مادرم رنج زیادی کشید ، از طرفی مادر عزیز تر از جانم در ۱۳ سالگی مادرش رو از دست داد و نصیب نا مادری شد که خیلی اذیتش کرد ، و امروز من قصد دارم تقاص تک تک اذیت هاش رو سرش تلافی کنم . علاقه ام به مادرم طوری هست که اگه فشارش بیفته بدنش بی حال بشه من سکته میکنم از ترس . بگذریم ...

مادرم بعد ازدواج نصیب پدرم شد که قبلاً ازدواج کرده بود و یه پسر داشت و باید از این طرف هم رنج می کشید ، الان چند ساله عصبی شده ، من درس نخوندم یعنی دانشگاه نرفتم ، هدفم فقط پول بود ، خدا رو شکر هم به لطف خدا و فکر و همت خودم به خیلی از رویاهام رسیدم ، به جایی که فقط تو خواب می دیدم .

من از پدرم ناراحتی ندارم چون پدرمه برامون زحمت کشیده ، ولی دوست دارم بیشتر برای مادرم خرج کنم ، بفرستم دندون ، چشم و پوست شو درست کنه، موهاشو درست کنه ، براش طلا بخرم ماشین بخرم ببرمش سفر و ... .

من از بچگی به طور غیر طبیعی شاید بخاطر خجالت از جنس مخالف فرار میکردم ، الان هم میل زیادی به ازدواج ندارم حداقل تا ۳۵ سالگی ، چون معتقدم فقط خانواده آدم به فکر آدمه . ولی از طرف اطرافیان تحت فشارم ، که آقا چرا ازدواج نمی کنی ، مورد خوب معرفی کنیم و ... . حرف بقیه اهمیت نداره ولی مادرم غصه میخوره ناراحت میشم ، میگم بخدا تعارف نمیکنم ولی میگه باید ازدواج کنی .

مجبورم بین مادرم و ازدواج یکی رو انتخاب کنم ، میترسم همسرم بخواد بین من و مادرم شکاف ایجاد کنه ، خوب این مسئله طبیعیه که اولویتم مادرم خواهد بود بعد همسرم و می‌دونم بعضی از دخترا این رو قبول نمیکنن ، من چطور میتونم جفت شون رو با هم مدیریت کنم ؟

کدوم رو انتخاب کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)