سلام به همگی

دختری ۱۸ساله هستم ... حجابم کامله و بی آریش میرم بیرون ولی تو خونه هر وقت بخوام آرایش میکنم ... .

مشکل من اینجاست که :

مامانم میذاره موهای پشت لبم ( به قول معروف، سبیلام ) رو بردارم ... چی کار کنم که راضی بشه ؟

هر چی باهاش حرف میزنم فایده نداره ... گاهی وقتا میگه خاک تو سر من با این دختر بار آوردنم !!! نمیخوام یواشکی بردارم چون ناراحت میشه و منم نمیخوام ناراحتیش رو ببینم؛ وگرنه تا ۱ ماه جر و بحث داریم تو خونه ! از بابام اجازه گرفتم ( من با پدرم راحتم ولی با خجالت و احترام بهشون گفتم ) ... بامامانم با زبون خوشم که حرف میزنم نمیذاره ! آخه پس فردا پسرا و دخترا تو دانشگاه مسخره م میکنن ...

موهای پشت لبم خیلی زیاد نیست ولی بلنده و سیاه ! آخه مگه من پسرم که سیبیل داشته باشم خداااااا... ، من چی کار کنم مامانم میگه اگه برداری پشت لبت خیلی سفید میشه و اون وقت مجبوری کل صورتت رو بند بندازی ...

منم از همینش میترسم چون نمی خوام تو این سن صورتم رو بند بندازم ( موهای صورتم خیلی زیاد نیست؛ فقط به طرف پایه های موهام که میره زیاد میشه و روی پیشانی م کمی زیاده ( ولی نه خیلی زیاد ) ولی روی لپام و ... زیاد نیست.

در کل، کل موهای صورتم از دور پیدا نیست ولی از نزدیک پیداست که صورتم اصلاح نکرده ست ( ولی زیاد نیست ) با موهای صورتم مشکلی ندارم ولی با سیبیل چرا ... ( تعداد سیبیل هام متوسطه )

تازه یه مشکل دیگه هم دارم:

میخوام برم دانشگاه و من هنوز یه گوشی موبایل ندارم ! بابا وضع مالیش متوسط رو به پایینه، نمیخوام بهش فشار وارد کنم ( با این وضع گرونی ) ولی خب من دیگه دارم دانشجو میشم! ( من دانشجو و دانشگاه ندیده نیستما!!! ولی خب دیگه بزرگ شدم، قرارم نیست اتفاقی بیفته تو دوران دانشجویی ) ولی خب  گوشی لازمه ...

چی کار کنم ؟ ( لطفا هم در مورد سیبیل و هم در مورد گوشی ) نظر بدین ...

ببخشید شاید زشت باشه من دختر دارم ازتون همچین سوالات و راه کارهایی رو میپرسم ... ، از اشخاصی که نظر میدن تشکر میکنم.


مرتبط:

دخترم و می خوام صورتم رو اصلاح کنم

میخوام ابروهام رو برای اولین بار بردارم

آقایون، شما به دختر چادری که ابروهاشو برداشته میگین خرابه؟

چرا توی مدارس میگن دخترا نباید ابروهاشون رو بردارن؟

اصلاح نکردن ابرو میتونه برای یه پسر جزو ارزشها باشه؟

اگر ابروهام رو اصلاح کنم موقعیت ازدواجم کم میشه؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)