سلام

موضوعی که میخوام باهاتون در میون بذارم  دانشگاهه، آیا یه دختر حتما باید بره دانشگاه ؟ اگر دانشگاه نره با چه مشکلاتی رو به رو میشه ؟ من دانشگاه رو دوست ندارم، دلم میخواد کلاس هایی مثل نقاشی، عکاسی، موسیقی، رقص، خطاطی، آشپزی، خیاطی، فوتسال و ... برم .

همه میگن در کنار دانشگاه میتونم این هارو هم ادامه بدم، ولی مشکل من اینه که کلا نمیخوام برم دانشگاه، در ضمن اینا رو حداقل دو تاش رو میخوام حرفه ای دنبال کنم واقعا وقت نمیشه ... .

وقتی این موضوع رو با خانوادم مطرح کردم دو تا راه جلوم گذاشتن ، ازدواج با آقایی که حدودا ۱۱ الی ۱۲ سال از من بزرگتره البته شرایط شون خوبه میخواستم قبول کنم ولی توی چند جلسه که حرف زدیم دنیاهامون خیلی متفاوته ( خانوادم میگن ازدواج کن و برو این کلاس ها ، میگن حالا که هدف بزرگی نداری ازدواج کن زندگیت رو بساز برای سرگرمی هم برو کلاس )

یا اینکه برم دانشگاه ، حالا یا امسال یا سال دیگه ولی حتما برم دانشگاه توی رشته هایی که مد نظرشونه ،از دروس مسخره ای که هیچ وقت بدردم نخوردن خسته شدم، حوصله آدم رو سر میبرن
همه اون هنرهایی که بالا گفتم رو دوست دارم ، بهم حس خوبی میدن دوست دارم یه خانم هنرمند باشم تا یه دکتر یا هر چیز دیگه ای .

به نظر شما چیکار کنم؟ دانشگاه چقدر توی آینده من تاثیر میگذاره ؟ اصلا تو دانشگاه چه اتفاقایی میوفته که همه روش تاکید دارند ؟

پیشاپیش از راهنمایی هاتون ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)