سلام

یه مشکل خیلی خیلی بدی دارم، حالم گرفته شده. بین 25 تا 33 سالمه، مشکل جوش صورت دارم. جوش های خیلی عمیق که زیاد نمیخوام توضیح بدم چون توضیحشم چندشه در این حد بگم که وقتی اون رو تخلیه میکنم بعضی مواقع زیاده، بعضی وقت ها هم جای جوشه درد میکنه و تخلیش هم به همراه خون ریزیه.

من هر چی توی نت سرچ میکنم. یا از بقیه میپرسم جایی پیدا نمیکنم برای این موضوع. در اول به نظرتون چه راهی وجود داره تا دیگه صورتم از این مدل جوشها رو نزنه؟ چون هر یک ماه یا دو ماهی دوباره جوش زیر پوستی میاد.

میخواستم بپرسم آیا جایی هست که بتونه برام تخلیه جوش صورت رو انجام بده ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)