به نام خدا و سلام به دوستان گرانقدر
قبل از سوال از همه خواهش دارم که اگه در مورد سوال من اطلاعات مفیدی دارن در اینجا به اشتراک بگذارن. شاید سر جمع ۱۰ دقیقه بیشتر وقتتون رو نگیره ولی برای من خیلی لازم و ضروریه.
تشکر
می خواستم از کسایی که اپلای کردن یا کسایی که دوستان شون اپلای کردن و از ماجرای اپلای نمودن اونا برای ادامه تحصیل در یک دانشگاه خارجی چه به صورت فرصت مطالعاتی دکتری و چه برای ادامه تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری صورت گرفته، خواهش کنم که ؛
۱) مراحلی رو که طی شده شرح بدن
۲) و مهمتر از همه اینکه چطوری سر صحبت رو با استاد دانشگاه مقصد باز کردن؟ آیا آشنایی داشتن که اونها رو بهش معرفی کرده یا بدون شما هم این کار صورت پذیره .
۳) سوم اینکه چه مدارک و مهارت هایی برای چنین هدفی لازم هست.
من یه دانشجوی دوره دکتری یکی از دانشگاه های دولتی ایرانم و می خواهم تمامی کانال هایی که می تونه کارگشا باشه رو شناسایی کنم و اقدام کنم.
در مرحله انجام پایان نامه ام ، سنم ۲۹ و پسرم .
۴) بعد اینکه، زبانم خوبه و یه برنامه مدون ۷ ماهه برای آزمون آیلتس آماده کردم.
لطفا اینم بگین که از کجاها دنبال چنین فرصتهایی بگردم زودتر موفق خواهم شد.
۵) در آخر عرایضم ضمن تشکر از بابت اینکه وقت گذاشتین برای سوالم ازتون تقاضا دارم نامه ای رو که به استاد مورد نظر ارسال کردین رو با حذف اسم و نشانی خود و استادتون و سایر اطلاعات شخصی تون در اینجا در صورت امکان برام بذارین.
خیلی سپاسگذارم از شما دوستان گرامی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه)