با سلام

عیدتون مبارک

من سوالی در رابطه با " موخوره " داشتم. تو سایت در رابطه با پیش گیری از موخوره مطالبی نوشته شده بود ولی من دنبال درمانشم. من موهام سال گذشته موخوره گرفت خیلی کارها کردم ولی از بین نرفت ، مجبور شدم موهای بلند و نازنینم رو کوتاه کنم اونم خیلی ! الان که باز دوباره داره موهام داره  رشد میکنه ، باز موخوره گرفته.

به نظرتون الان باید چیکار کنم؟ چون باز دوباره کوتاه کنم ،باز موخوره میگیره وقتی رشد کنه. یه درمان قطعی میخوام برای نابودی موخوره. از چه  شامپویی باید استفاده کنم ؟ باید چه چیزی رو موهام بمالم که دیگه موخوره نگیره ؟

خیلی موهام شکننده شده.لطفا راهنمایی کنید.اعصابم داره خورد میشه.


مرتبط:

تجربیات شما در مورد دستگاه موخوره گیر

تجربیات شما در مورد درمان شپش موی سر و موخوره

تجربیات شما در مورد شامپو Q10 برای درمان موخوره

تجربیات شما در مورد موخوره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)