سلام و عرض ادب

نویسنده پست مربوط به عشق و دبیرستان هستم . متاسفانه من منظورم رو به خوبی نرسوندم و خودم میدونم اشتباه کردم ، ولی الان میخوام از خواسته دلم براتون شفاف تر بگم .

ببینید عزیزان من قطعا آینده خوبی دارم ، خیلی خوب ، نه بخاطر رشتم که دارو سازیه ، من سعادت رو تو معنویات هم می بینم چون اصل زندگی آخرته ، اما منظورم از آینده خوب چیه ؟

من به جز اینکه پسر مهربون و نسبتا خوش اخلاقی هستم ، فکر اقتصادی خیلی خوبی هم دارم ، مثلا تو ۱۲ سالگی با پولای جمع شده ام سکه و ارز می خریدم و سال بعدش میفروختم ، الانم شغلی درست کردم برای خودم .

ولی حرفم چیه ؟

من میگم دوست دارم با دختری ازدواج کنم که لیاقت آینده منو داشته باشه ، دلم میخواد بهم ثابت بشه تو حالت معمولی الانم همراه من بوده ، امتحانش کنم از امتحان ها موفق بیرون بیاد ، بعد دنیام رو به پاش بریزم ، این تنها راه عاشق شدنمه ، وگرنه بعد موفقیتم همش شکاک خواهم بود .

دوست دارم عاشق بشیم . براش خواستگار بیاد ندیده رد کنه . خواهشا مسخره نکنید و نگید بچه ای ! اصلا من بچه ام و نمیخوام مثل آدم بزرگ ها مدام تو زندگی ماشینی و منطقی باشم . به خاطر همین حاضرم با یه دختر نجیب دوست بشم و دروغ که ندارم بهتون بگم ، قصدم فقط و فقط ازدواجه ، نهایتش هم یکسال بعدش رسمی میکنم .

ببخشید لطفا کمکم کنید . حاشیه نرید ، میگن صلاح مملکت خویش خسروان دانند نگید دوستی بده اینه اونه . بخدا خودم تا حالا به دختری لبخندم نزدم . هدفم و نیتم پاک پاکه ، دوست دارم مطمئن شم منو میخواد ، چون آینده بسیار بسیار درخشان و موفقی خواهم داشت . هر راهنمایی میتونید بکنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)