سلام

دختر ۲۰ ساله ای ام که به تازگی متوجه یه مشکل شدم ... ، ببخشید که مجبورم رک بگم ... انقدر مستاصلم که نمیتونم خوب فکر کنم و مودبانه تر بگم .

دیشب متوجه شدم که هنگام عادت ماهیانه از پشت هم خروج خون دارم ... با این که سال هاست به بلوغ رسیدم و خیلی وقته هم متوجه این قضیه شدم اما دیشب فهمیدم غیر طبیعیه! فکر میکردم نرماله و همه اینطورن !

از خودم تعجب میکنم...من اون همه زیست خوندم و هیچ وقت نفهمیدم که این نرمال نیست! حالا هم دلم نمیخواد به مادرم چیزی بگم چون برادر بزرگترم بیماره و میبینم چقدر غصه ش مامانم رو پیر کرده ... با خودم گفتم وقتی برگردم خوابگاه میرم دکتر ... دانشجوی شهر رشتم . کسی دکتر زنان خوب میشناسه ؟

تو اینترنت چیزهای ترسناکی در این مورد نوشته بود ... نازایی و سرطان  و این طور چیزها ، خیلی ترسیدم ... کسی مشکل مشابه من نداشته ؟

خیلی استرس دارم ...

فعلا فقط به خواهرم گفتم و واقعا نمیدونم کار درست چیه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)