سلام از همه تون پیشاپیش ممنونم که با نظر هاتون کمکم می کنید .

میخواستم بگم که  دختری ۲۱ ساله م که عاشق پسر داییم شدم که ۲ سال ازم بزرگ تره .  اما اون اصلا به من توجهی نمی کنه و کم محلی می کنه خیلی سرده، با هم فقط در حد سلام خوبی خدحافظ  حرف می زنیم . نمی دونم این بی محلی ش از رو غرور یا معذب بودن یا دوست نداشتن من هست . البته گاهی وقت ها نگام می کنه ، گاهی می بینم چند دقیقه زل زده  بهم . ارتباط پیامی هم خیلی کم سالی یکی دو بار .

گاهی وقت ها من پیام بدم اون جواب میده اما اون پیام نمیده بهم چند بار شده غیرتی شده و دعوا کرده اما بعدا میگفت به خاطر مادرم که فحش داد دعوا کردم و ... البته منشا دعوا سر من بود . من عاشقش شدم اما اون خبر نداره منم دلم نمی خواد بیش از حد بهش نزدیک شم یا جلف بازی در بیارم میخوام متانتم حفظ شه برای هیون جلو نمیرم و بهش نمیگم دوستت دارم .

ازتون کمک میخوام به نطرتون چی کار کنم؟ دوستم داره یا نه ؟ اگه دوستم داره چرا این طوری مغرور و بی محلی می کنه ؟ به نطرتون سعی کنم علاقه م رو نشون بدم بهش یا کلا بی خیالش شم و منم مثل خودش مغرورانه رفتار کنم ؟

ممنونم از کمک همه تون


مرتبط:

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)