سلام

با پسری تو جلسه خواستگاری صحبت کردم . ایشون پسر سالم و متعهد و خوش اخلاق و ساده زیست هستند. طی نتایج بسیار در تحقیقاتی که کردیم هستن و  سربازی نرفته و فقط دانشجوست و کاری هم ندارد و از جمله خواسته هاشون این بود که در مواردی تو زندگی  که با هم به توافق نرسیدیم باید بر اساس حرف ایشون عمل بشه ، البته لحنش محترمانه و با کلی پیاز داغ و هندونه زیر بغل دادن بود ( چون خانما احساساتی هستند و این حرف ها ) من لب مطلب رو گفتم و احساس مردسالار بودن کردم از حرفاشون . واینکه خیلی تاکید به ساده زیستی داشتن .

در مقابل من دختری هستم که تا الان خیلی آزاد بودم و هیچ محدودیتی تو خرج کردن و رفت و آمد و ... نداشتم با اینکه خانوادمون مذهبی هست ولی به خاطر اعتمادی که به بچه هاشون دارن بخصوص دخترا ؛ ما اصلا محدودیتی نداشتیم منتهی خودمم رعایت میکنم و اصلا اهل ولخرجی یا روابط دوستی و ... نیستیم . هر چند که با توجه به رشته ام شرایطش مهیاست ؛ خودمم درآمد دارم و در آینده هم ان شاء الله بهتر هم خواهد شد .

خانوادمون هم اهل مهریه بالا نیستن ؛ میخواستم بپرسم چطوری باید استقلال مالی زن که خودش کسب میکنه  رو مطرح کنم که بهشون بر نخوره و ضایع نباشه . و کلا به نظرتون این ازدواج محدودیتی برام بوجود نمیاره ؟ چون ایشون اصرار به ساده زیستی دارن ؛ و باید برای خرید هر چیزی بهشون علت خردینش رو توضیح بدهم .

خیلی فکرم مشغول شده چه جوابی بدهم بهشون ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)