سلام

دختری هستم مجرد و 20 ساله. سوالی داشتم از دوستان گرامی.

با عرض معذرت میدونم چیزی که میخوام بپرسم خیلی مسخره هست ببخشید ولی واقعیته. میخواستم ببینم آیا علاقه به کتک خوردن طبیعیه یا من مشکل دارم؟ من از وقتی 7 ساله بودم حس میکردم خیلی ببخشیدا به کتک خوردن علاقه دارم و لذت می برم ولی فقط از لحاظ روانی.

اگه در واقع کسی منو بزنه لذت که نمی برم هیچ خیلیم بدم میاد مثل آدم های عادی. حتی ببخشیدا ولی ممکنه منم بزنمش. ولی از لحاظ روحی و روانی و تو تصوراتم از کتک خوردن لذت میبرم!

خواستم ببینم دوستان اگه تجربه ای دارید یا کسی رو میشناسید که مثل منه بهش چی پیشنهاد میکنید؟ آیا باید به روانشناس مراجعه کنم؟

با تشکر

مرتبط:

ایجاد تصورات ترسناک در ذهن

تجربیات شما در مورد پاک کردن صحنه های ترسناک از ذهن

دیدن خواب وحشتناک نشون دهنده ی چیه ؟

اعصابم انقدر ضعیف شده که وحشتناک خودم خودمو می زنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)