سلام دوستان

میخاستم ببینم این قضیه خصوصیات ماه تولد آیا واقعیت داره یا خیر ؟

من ویژگی های همه ی ماه ها رو خوندم خیلی چیزهایی که میگن درسته... البته قطعا استثناء هم داره ، البته شاید به نظر خیلی از کاربرها از اساس غلط باشه. ولی با اون چیزایی که آدم میبینه خیلی هاش همخونی داره. من متاهل هستم و همسرم خردادی هستن. ( جسارت نشه به آقایون خرداد ماهی ) . من قبل ازدواجم اصلا برام مهم نبود.ولی الان دارم اکثر اون ویژگی ها رو میبینم در همسرم.

ما هر دو تحصیلکرده هستیم و من قدری خرافاتی ( البته خرافاتی نه،به چیزایی که قدیمی ها میگن خیلی باور دارم ) . تو طالع مردهای خرداد دو شخصیتی بودن وجود داره.خیلی شنیدم که میگن مردهای خردادی دوست دارن عشق دومی هم داشته باشن . گاهی اوقات پنهون کاری های از طرف همسرم میبینم که نگرانم میکنه. ولی بهش اصلا نمیتونم شک کنم.

من هم پدربزرگم و هم پدرشوهرم خردادی اند و هردوشون دو تا زن دارن ... دو تا خونه ... دو تا ویلا ... کلا به دو تا داشتن علاقه دارن !

میخوام ببینم آیا واقعا پیشینه علمی داره این موضوع خصوصیات ماه ها یا نه ... ؟ ممنون از جواب هایی که خواهید داد


مرتبط با فرهنگ سازی:

چرا بعضی ها موفقیت رو فقط در جون کندن و کارگری کردن میدونن؟!

با تجمل گرایی دل محرومان رو نسوزانیم

جامعه خانواده ی بزرگتر ماست، آبروی جامعه مون رو حفظ کنیم

از کجا و به چه منظوری به فاحشه ها لقب خاله داده شد؟

زندگی در دنیا مثل یک بازی است

چرا رفتارهای محترمانه من نتیجه معکوس داره؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

امان از این موجود دو پا ...

تا کی ظاهر پرستی منهای اخلاق!

مرد ها همه اینجوری اند! خانوما همه اونجوری اند!

چی می شد اگه ما ایرانی ها ...

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

ترویج فرهنگ کتابخوانی

چرا به خوانندگان و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟

در اکثر مسائل ما زن ها داریم همدیگه رو نابود میکنیم

فضای مجازی رو جدی نگیرید

چرا آدم ها سعی میکنن مشکلات رو جنسیتی مطرح کنن؟

آمار؛ ارجاعاتِ بی‌محل و لباس زیر

چرا اطلاعات عمومی جوانان و نوجوانان کم است


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)