سلام
من همونی ام که گفتم خیلی لاغرم ، هیچ کس سراغم نمیاد. من همون دخترم به ته خط رسیدم دارم به خودکشی فکر می کنم میگید چرا؟ چون نزدیک به 30 سالم هست ، تنها چیزی که توی این چند سال شنیدم این جمله بود: وای چقدر تو لاغری ؟ چطوری میخوای مادر بشی ؟ وای غذا نمیخوری باتری قلمی ؟

آرزومه یکی پیدا بشه تو چشمام نگاه کنه و بگه من رو همین طوری که هستم میخواد ، یکی که دوستم داشته باشه . نه کسی منو برای ازدواج معرفی کرده و نه کسی عاشقم شده.

وقتی تو اقوام کسی میخواد واسطه بشه هیچ وقت من رو معرفی نمیکنن. من تنهاترین دختر شهرم. چرا میگید ظاهر مهم نیست؟ ظاهر خیلی مهمه خیلی. هر وقت عروسی دعوت میشیم بعد از عروسی تا چند روز گریه می کنم شب ها قبل خواب گریه میکنم از تنهایی خسته شدم از اینکه توی این دنیای بزرگی هیچ قلبی برای من نتپیده. میگید لاغریم رو درمان کنم؟ به خدا قسم هر کاری بگید کردم ولی بی تاثیر از باشگاه گرفته تا پزشک تغذیه و مکمل و طب سنتی.

و حالا غمگین ترین دختر روی زمینم. شب و روز به خودکشی فکر میکنم ولی از مرگ میترسم از اون دنیا میترسم از تاریکی قبر و فشار قبر میترسم. میگید ازدواج همه چیز نیست؟ چرا هست. برای من که طعم دوست داشتن و دوست داشته شدن رو نچشیدم همه چیزه برای من که دلم لک میزنه برای بودن یک مرد توی زندگیم همه چیزه.

میگید ظاهر مهم نیست؟ پس چرا بداخلاق ترین دختر فامیل یا دختری که با هزاران نفر بوده ازدواج کردن حتی معرفی شدن از طریق واسطه چون زیبا بودن ولی من نه. به خدای بزرگ قسم خستم روحم ویرونه


مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)