سلام دوستان...

من دختریم هیجده ساله که متاسفانه خیلی زود واکنش نشون میدم. اونم سر چیزای الکی. اصلا عصبانیتم رو نمیتونم کنترل کنم و به عبارتی راحت نقطه ضعف دست دیگران میدم.

مامانم میگن این چیزایی که تو سرشون ناراحت میشی در مقابل کوچکترین مشکل زندگی هیچی نیستند و اگه همین طوری ادامه بدی خیلی زود شکست میخوری . میگن یه مشکلاتی هستش که خیلی بزرگن و باید صبر داشته باشی در مقابل شون ولی تو با این ناراحت شدنت سر چیزای الکی، نمیتونی مقاومت داشته باشی و تو زندگی نشکنی.

میخوام ازتون راهنمایی بخوام ، چطور میتونم تمرین کنم که خیلی زود ناراحت و یا عصبانی نشم و نقطه ضعف دست دیگران ندم ؟

پیشاپیش ممنونم.


مرتبط:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)