سلام

من پسری ۱۹ سال هستم کلا آدم دورن گرا هستم و از بچگی تا الان کلا در حد سلام احوال پرسی و خداحافظ بوده با فامیل و دوستان ... کلا با خودم حرف میزنم با خودم ، مشورت می کنم یا میخندم. کلا با پسر و دختر فرقی نداره اصلا نمیتونم روابط اجتماعی خوب درست کنم ...

دوستان ولی الان به مشکل جدی برخوردم ، من یک برادر دارم که ۵ ماهه ازدواج کرده ، و همسرش دختر عمه منه، قبلا که ازدواج نکرده بود فکر کنم کلا ۷ بار دیدمش ...

اصلا نتونستم سلام بدم واقعا نمی تونم ، تا ی دختر میبینم پاهام میلرزه یا کلا جور دیگه میشم ، شما از تجربیات خود بگید خواهشا ، تا من هم استفاده کنم ...

پدرم، مادرم و برادرم عصبانی میشن که چرا من سلام نمیدم ، کلا من عاشق خواهرشم که فکر نکنم با این وضعیت ازدواج کنم چون اصلا نمیتونم جلوش حرف بزنم .

خواهشا بگید چیکار میتونم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)