سلام

سوالم از آقایونی هست که بدنسازی کار میکنن . من دخترم ولی به بدنسازی علاقه دارم به نظرم بدنسازی توی خانم ها جدی گرفته نمیشه بخاطر همینم سوالم از آقایونه .

فعلا یه مدت دارم میرم بدنسازی وزنم ٥٧ و ٥٠٠ گرم و قدم ١٦٥ ، من قبلا یه سری برای کنکور چاق شدم ولی لاغر کردم اما الان توی بدنم عیب میبینم اصلا شکم و پهلو ندارم ولی مشکلم توی پاهام و پایین تنه است با اینکه تو لباس ایراد ندارم ولی مثل ورزشکاران نیستم .

خانم های ایرانی اکثرا همین مدل هستند ولی وقتی پیج های فیتنس خارجی رو میبینم لذت میبرم و کلی حسرت میخورم  هدفمم همینه ، میخوام ببینم چه تغذیه و روشی به کار ببرم که به این هدفم برسم؟ باید پروتئین بخورم؟ چند روز در هفته برم باشگاه؟ چند سال طول میکشه ؟ باشگاهی که میرم زیاد خوب نیست و مربی واردی نداره میخوام باشگاهم رو عوض کنم ولی قبلش میخوام یه تحقیق بکنم .

توی پرانتز بگم که خیلی دوست دارم سیکس پک داشته باشم ! ، البته میدونمم خیلی زمان میبره ولی دوست دارم تلاشم رو بکنم ، نمیخوام رو بالاتنه کار کنم هدفم فقط شکم و پایین تنه است ، اگر شخصی میشناسید که مجازی برنامه بده ولی کارش درست باشه لطفا معرفی کنید ، یا هر راهنمایی دیگه که بدردم بخوره

ممنون میشم


مرتبط:

دخترم، میخوام برای 12 کیلو افزایش وزن بدنسازی برم

آیا بدنسازی، بدن خانم ها رو از لطافت میندازه ؟

دختران لاغر برن بدنسازی برای چاق شدن بیریخت نمیشن ؟

بعد از 10 ماه بدنسازی، فقط 5 کیلو اضافه کردم، طبیعیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)