سلام به خانواده برتری ها

خب اول از همه صحبتم با یه گله از خانوما شروع می کنم وقتی زن ها علیه هم عمل می کنن.

من یه دختر لاغر اندام هستم خیلی لاغرم و انکارش نمی کنم میشه گفت تنها مشکلم همینه چندین بار به پزشک تغذیه مراجعه کردم ولی گفتن هیچ مشکلی ندارم و آناتومی بدنم همینه و واقعا سالمم خدارو صد هزار مرتبه شکر و سنم 25

روزی یکی از اقوام بهم گفت که بارها در مجالس مختلف منو به چندین نفر معرفی کرده برای ازدواج و کلی ازم تعریف کرده ولی اونا همشون متفق القول گفتن حیف که خیلی لاغره وگرنه به فلان پسر معرفیش می کردیم همه اونها خانوم بودند.

حتی حاضر نشدن منو به اون پسرها نشون بدن اصلا شاید اون پسرها از من خوششون می اومد و لاغری من براشون چندان اهمیت نداشت. خودشون بریدن و خودشون دوختن انگار اون خانومها قرار بود با من زندگی کنن که به خاطر لاغر بودنم منو معرفی نکردن .

مردم ظاهر بینی هستیم اینو قبول کنیم. ممکنه پسری باشه که ظاهر و چهره و اندام شما زیاد براش مهم نباشه اما مطمئنا برای خواهرش یا مادرش مهمه و همین مادر و خواهر مانع میشن .

خانوما لطفا به هم رحم کنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)