با سلام و عرض ادب

در مورد چادر دانشجویی مشورت می خوام، راستش امسال کنکور دادم و دارم به دانشگاه میرم و در واقع یک ماه وقت دارم .من چادری هستم و  یک سالی میشه که چادر سنتی به سرم میکنم که از آنجایی که نگه داشتن این چادر خیلی سخته نمیتونم با این چادر وارد دانشگاه بشم، واسه همین می‌خوام تجربیات تون رو در اختیارم قرار بدین و بفرمایید که کدام چادر واسه دانشگاه مناسبه ؟

دوستانی داشتم که چادر دانشجویی سرشون می کردند اما میگفتند که خیلی لیز می خوره و کیفشون رو باید با دستشون حمل کنند واسه همین می خواهم چادر رو واسم معرفی کنید که این مشکلات رو نداشته باشه و خیلی راحت بشه با آن کارهام رو انجام بدم .

البته اینم بگم که قد خیلی کوتاهی دارم ( 155 سانت ) و تو پر هستم ، چاق نیستم اما تپلم،  واسه همین چادری می خواهم که کمی کشیده تر نشونم بده.

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید و نظرات تون رو در اختیارم قرار بدید.

با تشکر و سپاس فراوان


مرتبط:

درخواست راهنمایی برای خرید روسری

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

مَهرا نقش ، تولید کننده انواع ست روسری و ساق دست

چه مدل چادری بهم میاد ؟

کدوم مدل چادر بهترینه ؟

چه پارچه ای برای چادرم بخرم ؟

چادر لبنانی به چه کسانی میاد؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم

چکار کنم که چادرم ثابت بمونه و عقب نره ؟

چادرم پرز جمع می کنه

چادر منو چاق نشون میده

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

پوشش چادری ها در فصول سرد سال



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)