سلام به همه دوستان گل خانواده برتر

خیلی خوشحالم جمع شما رو پیدا کردم خیلی وبلاگ عالیه شاید سوالم تکراری باشه اما برام دغدغه است کمکم کنید لطفا .

من پسری ام مذهبی کم و بیش احساساتی ام ، وقتی جدال عقل و احساس میشه برنده منم ، اکثر اوقات من میگم کی چی بکنه اما وقتی قلبم حاکم میشه حکم میده من و عقل و منطق بهم نگاه میکنیم حالا بگذریم .

آدمی ام خیلی سخت پسند و دیر اعتماد میکنه ، کمتر احساساتی میشم ، اما انتخاب های لحظه ای و غریزه ایم عالی بودن همیشه. نمیخواستم اما کاملا غیر منتظره تو دانشگاه عاشق یه دختر خانم مقید و با حجاب شدم که کمتر دانشگاه میاد .

سرش تو کار خودشه ، اعتراف میکنم گوهر کم یابی هستش از لحاظ ویژگی اخلاقی و ظاهری عالیه عاشقش شدم ، روی خوش نشون نداد پیگیر شدم تلفن گرفتم ازش وقتی مطرح کردم به خودش بهونه آورد ، گفتم علاقه دارم بهت گفت جوابم معلومه، گفتم اصرار میکنم گفت نمیدونم چی بگم ، گفتم فکر کن از وقتی مطرح کردم بلاکم کرد از تلگرام جواب تلفنم رو دیگه نمیده میخوام با مادرم اقدام کنم. با توجه به چیزهایی که گفتم داره ناز میکنه!!؟ مورد نداره ، میخرم یا بی علاقگیه ؟

با توجه به وضع موجود که جوابم رو نمیده، برم جلو در خونه شون،  تلفن خونشون رو بگیرم یا کلا فراموش کنم ؟ هر چند تلخه و جون میدم تا یادم بره اما معتقدم از دل میرود هر آنچه از دیده برود ( دوسش دارم خیلی زیاد اما سرمایه اصلی یه پسر غرورشه که تافته جدا بافته است با خرید ناز مشکل ندارم اما از تلاش بی فرجام میترسم ) چرا دخترا این طوری اند ؟ خصوصا مقید ها ؟

هی میگن پسر خوب نیست و کمه بعد اینطوری میکنن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)