سلام،

13 ساله ازدواج کرده ام و 2 بچه دارم. شوهرم وضع مالی خوبی داره و خودم هم زنی تحصیلکرده با موقعیت نسبتا خوب... زیبایی معمولی دارم ولی خیلی به خودم نمی رسم.. شوهرم چند بار به من خیانت کرده و هر بار به خاطر بچه ها و شاید هم به دلیل نگرانی از آینده خودم اقدامی نکرده و پای زندگیم مانده ام.

مشکلی که دارم این است که در خلوت زناشویی خیانتش به نظرم میاد و ... . البته برای شوهرم بسیار اهمیت داره که منو راضی کنه . حالا نمیدونم چطوری این خاطره بد را از ذهنم حداقل موقع رابطه دور کنم؟ همیشه فکر میکنم که شبها مصداق لنگه کفش در بیابانم و اگر شوهرم موقعیت داشت هرگز به رابطه با من راضی نمیشد. گرچه مدعی است که به من علاقه مند است و خیانتی که من فکر میکنم توهمات ذهنی است اما من مطمئنم و خودش هم میدونه که انکار بی فایده است.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)