با عرض سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی
یه سوالی خیلی وقته شاید نزدیک دو سال تو ذهنمه ولی همه ش میترسیدم بپرسم، بچه ها به جان مادرم قسم هدفم از پرسیدن این سوال ایجاد حاشیه ، توهین و مسائل دیگه نیست ، بخدا نیست .
من خودم ایرانی ام . مسلمونم . عاشق ایرانم هستم و تا الان تونستم از علمم کار های بزرگ و زیادی نسبت به توان خودم برای وطنم انجام بدم و افتخار میکنم ، ولی فرهنگ " کنونی " ایران رو نمی پسندم و معتقدم این فرهنگی که وارد کشور شده در اصل ، فرهنگ زائد و پس مونده ی غربه که به کشور ما صادر کردن ! من خیلی خیلی دوست دارم با یه دختر ایرانی ازدواج کنم .
دخترای ایرانی با همه اخلاق های خوب و بدشون ، دخترای همراه همسر ، خون گرم و بنظر من زیبایی هستن ، اینو به جد میگم که دخترای ایرانی زیبا هستن . اما مسائلی که تو بطن کشور و در سطح جامعه مشاهده کردم ، باعث شده نخوام با فرد ایرانی ازدواج کنم .
دو دلیل اصلی من برای این تصمیمم ، عبارتند از : حجاب بسیار بد که در خارج کمتر دیده میشه ، و آرایش غلیظ . دست خودم نیست ، دوست دارم چهره همسرم ساده باشه ، سادگی برای من قشنگیه ، اگه پوستش ایرادی داره ، فدای سرش بره دکتر خوب کنه ، دیگه چرا کرم بزنه ؟ نهایتش یه رژ لب بزنه . 
اگه ورزش کنه تا تناسب اندامش رو حفظ کنه اگه موهاش رو شونه کنه ، اصلا اگه بخواد از بهترین نوع شامپو ها استفاده کنه هیچ مشکلی ندارم . ولی با " فیک " بودن مشکل شدید دارم .دو تا چیز دیگه هم هست .
سومیش اینکه ازدواج تو ایران واقعا سخته ، چند جا خواستگاری رفتیم ، افرادی کاملا هم سطح یا یک پله پایین تر ، با اینکه پسری سالمم ، که اهل هیچی نیستم ، تحصیلکرده ، با خانواده ، اهل زندگی ، اهل حداقل مسائل شرعی ، و دارای شغل و خودرو هستم به دلیل هایی ردم کردن ، مثلا یکی شون گفت خونه بخر و سه دانگ منزلت رو به نام دخترم بزن ! ( به جز مهریه )
چهارمیش هم اینکه بنظر بنده دخترای ایرانی کمی به مسئله ازدواج رویایی و حساس گونه نگاه میکنند.
مثلا قد طرف حتما باید ۱۰ سانت ازشون بلند تر باشه ، و اینکه در قبال توقعات شون خودشون در اون حد تلاش نمیکنن ، اینا دلایلی هست که باعث شده علی رغم تمام علاقه ام به دختر های عزیز ایرانی بخوام با دختری ازدواج کنم که به مقوله زندگی عادی تر و در عین حال هدفمند تر نگاه میکنه
بازم میگم به جان مادرم قسم قصدم توهین و دعوا نیست ، من میدونم که اگه با دختر خارجی بخوام ازدواج کنم هم هیچ وقت عاشقش نمیشم ، هیچ وقت اون جور که دختر ایرانی رو میتونم درک کنم اونو نخواهم تونست ، حالا میخوام نظر کلی شما کاربران رو درباره تصمیمم بدونم . طبق مطالعاتم متوجه شدم دخترای روسی هم از فرهنگ ضعیفی بر خوردارن ، مثلا خیلی به زیبایی شون مغرورن ، یا خیلی سرد و کم احساسن ، در مجموع اینکه تصمیم سختیه برام ولی میخوام از شما مشورت بگیرم ، اینم بگم مسائلی مثل زیبایی و پول پدر طرف برای من مهم نیست .

مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)