سلام و درود

پسری هستم 26 ساله مجرد. با خانومی 20 ساله به صورت مجازی آشنا شدم. ارتباط اول مون خیلی صمیمی نبود و عادی و خشک بود تا اینکه کمی قالب صمیمی به خودش گرفت.

ایشون یه بار سابقه تلخی از رابطه داشته و به همین دلیل خیلی بدبین هستن به آقایون و این رابطه ها و مخصوصا ازدواج و از همه بدتر به خاطر مشکلات روحی و خانوادگی مستقلا زندگی میکند. پدرش یه خونه مستقل واسش تهیه کرده ... .

بعد از 6 ماه رابطه ازم خواست که تنهاش بذارم و کلی اصرار و معذرت که فقط میخواد تنها باشه. بعد از کلی بحث بالاخره رفت . اولش زیاد ناراحت نبودم خیلی برام مهم نبود ولی کم کم ... ، بعد از 3 ماه طاقت نیاوردم و بهش پیام دادم و این شد سر آغاز شروع یه رابطه دلخواه ... . الان 8 ماه میگذره از این رابطه همه چیز خوبه .

راستی یه بار سابقه خودکشی داشته و کلی خود زنی ، خیلی کمکش کردم که رو به راه بشه و تو این مدت با صد مدل اخلاقش کنار اومدم ، واقعیتش اینه که دوست داشتنیه و حس خوبی بهش دارم و اون هم تو این مدت حسابی وابسته شده ... .

من ازش خواستم که قراری بذاریم و هم رو ببینیم و اون بارها مخالفت کرده و این باعث شد که ازش دلخور بشم و اون هم ابراز پشیمانی میکرد ... ، همش میگه به زندگیت بچسب و منو فراموش کن و این حرف ها، ولی از جهتی هم دیوونم کرده اینقدر بهم پیام میده و میگه بدون تو اصلا نمیتونم زندگی کنم ،

شما بگین من چی کار کنم؟ میخوام کمکش کنم که از این حال بیرون بیاد ، علت اینکه نمیخواد همو ببینیم چی میتونه باشه ؟ خودم حدس میزنم میترسه ... چون میگفت میترسم دل ببندم و این بار طاقت شکست رو ندارم ... .

سوال بعدی اینه که حرف های یه خانوم چقدر میتونه تناقض داشته باشه ؟ مثلا این تناقض رو چطور حل کنم؟ آیا میشه به این حرف هایی که میزنه و احساسات یه دختر اعتماد کرد؟ خانوما بهتر میتونن کمک کنن تو این زمینه . همه چیزش خوبه ولی در این حد که میخواد فقط یه چت کنیم .

حتی از دوستاش هم که پرسیدم گفتن با همه دوستاش کات کرده و همه رو از خودش دور کرده و فقط ظاهرا تو کنارشی ، واقعا کمکم کنید

یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)