خدمت همه کاربران خانم و آقا در این وبلاگ سلام عرض میکنم .

راستش چند وقت پیش رفتم خواستگاری  و بعد از 5 جلسه صحبت از دختر خانم جواب رد شنیدم. من بالای 30 سال سن دارم و هر دو طرف بسیار مقید به مسائل مذهبی ، نمیتونم دروغ بگم کم کم بهش علاقه مند شده بودم و شنیدن این نه برام  سخت بود.

برگشتم و یه مروری به همه بحث هایی که بین من و ایشون پیش اومده بود کردم  تا ببینم میتونم دلیل جواب منفی ایشون رو کشف کنم . نتونستم به نتیجه ای برسم .چون خود ایشون هم دلیل شون رو بیان نکردن. فقط یادم اومد در یکی از جلسات ، بحث مدیریت زندگی که دست زن باشه یا مرد ، من یه شوخی کردم که البته تو تلگرام بود و گفتم خانم ها ناقص العقل هستن و ...

خواهش میکنم سرزنش و تو بیخم نکنید فقط بگید آیا ممکنه خانم از این شوخی ناراحت شده باشن و به من جواب رد داده باشن؟ خودم فکر میکنم چون کلا فضای صحبت بین ما بسیار رسمی و به دور عواطف و احساسات بود برای دختر خانم جا نیفتاد که من قصدم شوخیه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)