سلام

می خواستم نظرتون رو در مورد پوشیه زدن بدونم. میدونم خیلی جلب توجه میکنه، ولی خب ایرادی نداره، اگه موجب جلب توجه هم بشه کل بدن و صورت زیر پوشش قرار داره و  اتفاق خاصی نمیافته. با این کار حس میکنم کسی صورتم رو نمی بینه و آرامش بیشتری دارم. از هشت سالگی دوست داشتم پوشیه بزنم ولی از ترس مسخره شدن این کار رو نکردم.

به نظرتون من اشتباه فکر می کنم؟ 


مرتبط:

اینجا دختر خانومی هست که پوشیه بزنه؟

گاهی اوقات به خاطر نگاه های بعضی ها دوست دارم پوشیه بزنم

چند نفر از خواستگارانم طلبه هستند شاید ازم بخوان که پوشیه بزنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)