سلام ...

شخص سومی هستم که زندگی دو نفر و میبینم، لطفا نظر خودتون رو بفرمایید.

شخص اول:

دختری هست بزرگ شده در خانواده سنتی و مذهبی در حد متوسط ... پدر شغل آزاد و مادر خانه دار.‌ زیبایی متوسط رو به بالا و قد ۱۷۰ . بسیار باوقار و متین، پا بند اصول اخلاقی، همیشه احترام میذاره حتی به کوچکتر. دختر شوخ و خیلی به روز ولی تصمیم گیری بر اساس منطق در خانوادشون. محجبه نیستن و مانتویی ولی نه موها خیلی بیرونه نه مانتو دور از اصوله، همیشه مانتوی بلند و حجاب متوسط. مارکدار میپوشن ولی نه همیشه و همه جا . بسیار قانع که به گفته مادرشون جز لوازمی که ضروریه تا حالا چیز اضافی ازشون نخواسته.

شخص دوم:

دختری دو سال بزرگتر از اولی از همون خانواده، دانشجوی پزشکی ( اولی پیش دانشگاهیه که درسشون مثل همین دومی و کم نداره ازشون ) ،مودب هستن ولی متین نه . همیشه کوتاه و باز لباس میپوشن و موهاشون بیرونه، زیبایی در همون حد اولی ولی قد کوتاه ۱۵۷-۸. همیشه باید مارکدار بپوشه و کفش ارزون تر از پانصد هزار تومن نداره، عکس های تقریبا باز میذارن تو پروفایل هاشون و بسیار مادی نگرن ، از لحاظ مالی معمولی و مثل دختر اولین ولی برخلاف اولی میخوان پولدار تر از اونی که هستن نشون بدن تا با پولدار ازدواج کنن.

هیچ کار خونه ای بلد نیستن ولی مانیکور ناخن و مدل مو و مد لباس در حد عالی، اولی هم بلده و میگم به روزه ولی تقریبا ساده با یه مقدار نرمال آرایش و اینا.

به گفته ی مادراشون، مادر دختر اولی به جای خرید همش از نوع مارکدار بعضی ها رو پس انداز میکنن برای جهیزیه کامل دخترشون ولی مادر دومین دختر اصلاً و اینم بگم دومین مورد هر هفته یه خریدی دارن ولی اولین مورد قانع و کم خریدن.

اولین دختر با تعداد کمی از فامیل هاشون در ارتباط هستند ولی دومی ارتباط خانوادگی گسترده دارن.

اولین دختر خیلی با حیا و در جمع بر خلاف جمع دوستانشون کم حرف ولی دومین دختر کلا پرحرفن و یه مقدار هم از گفتن مسائل جـ ابایی ندارن.

الان کدام مورد برای ازدواج مناسب ترن ؟ هر دوشون به دلم میشینه منتهی از نظر شما کدوم ؟

ممنون میشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)