سلام دوستان

من یه پسر 23 ساله هستم که ونکوور زندگی میکنم. تازگی از ایران خارج شدم به همین دلیل کسی را اینجا نمیشناسم و غربت خیلی زندگی را برام سخت کرده. با اینکه کار میکنم و درآمد دارم ولی زندگی بدون روابط اجتماعی خیلی سخته.

در بعضی موارد هم که با آفراد آشنا میشم وقتی  میبینم فرهنگی که من بهش اعتقاد دارم و تو زندگیم سعی کردم پیادش بکنم را افراد این جامعه ندارند و زندگی هاشون متفاوت با ماهاست از ارتباطات اجتماعی یه کم فرار میکنم.

نتیجه این که به درد تنهایی تو جامعه غریب دچار شدم که نتایج بعدشم متاسفانه خ ا و افسردگیه. قبل از رفتنم خانواده خیلی فشار آوردن که برات زن بگیریم بعد بفرستیمت ولی نمیخواستم تو شرایطی که هنوز نه کار و نه درآمد درست و حسابی و نه شرایط مناسب تو کانادا داشتم ازدواج کنم.

نمیدونم آیا اصلا بین دخترای اینجا یا هر کشور خارجی میشه فردی مناسب پیدا کرد؟ نمیگم خودم خیلی آدم مذهبی هستم ولی یه حداقل هایی را برای خودم رعایت میکنم که دخترهای اینجا یا اون حداقل ها را ندارند یا خیلی مذهبی اند.

چه جوری میشه با تفاوت فرهنگی یه کشور خارجی کنار اومد ؟

ببخشید اگه یه کم سوالام زیاد بود.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)