سلام خدمت همگی
سوالی دارم که نمیتونم جوابش رو پیدا کنم سردرگم موندم . تو رو خدا کسانی که اطلاع دارن کمکم کنند ... . من نویسنده پست درسته که نظام جدیدی ها امسال بیشتر در کنکور پذیرش میشن ؟ هستم .
همونطور که قبلا در پست قبل توضیح دادم رشته م کامپیوتر بوده و امسال تازه پیش تجربی میگیرم ( سه تا امتحان دیگه دارم اونا رو پاس کنم پیش میگیرم) . حالا سوالم اینه ، اون طور که من میدونم نظام قدیم حساب میشم . آیا میتونم کتاب های نظام جدید رو بگیرم و اونارو بخونم ؟
یعنی میتونم وقت ثبت نام کنکور به عنوان نظام جدیدی کنکور بدم یا خیر ؟ سال بعد چی ؟ میتونم چون نظام قدیمم کنکور بدم ؟
پیشاپیش از نظرات همگی ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور (۶۳ مطلب مشابه)