با سلام

من از همراهان قدیمی سایت شما هستم البته کم پیش می آید پیامی بذارم ولی از مطالب وبتون خیلی استفاده می کنم من سه هفته است عقد کردم ولی شوهرم فوق العاده خجالتی است در حدی که تو این مدت دست که بهم نزده هیچ منم هر وقت اتفاقی دستم بش می خوره نا خود آگاه خودشو عقب می کشه ولی من دوست دارم با هم رابطه داشته باشیم البته در حد معاشقه ولی نمی دونم چه جوری این موضوع رو باش درمیون بذارم اصلا نمی دونم بگم یا بازم صبر کنم تا خودش پیش قدم بشه؟ حسرت به بوسه به دلم مونده تو این مدت لطفا راهنماییم کنید.


پاسخ : 

سلام

اگه روتون نمیشه مستقیم ازش بپرسید ، یه نامه براش بنویسید . 

ازش بپرسید چه دلیلی داره که از شما دوری می کنه ؟ 


دلیل این کارش از سه حالت خارج نیست . یا از بایت عکس العمل های شما نگرانی داره یا به خودش مطمئن نیست یا می خواد خودش رو به شما ثابت کنه .

از این ترس داره که شما فکر بدی در موردش بکنید . می ترسه که پیش خودتون بگید چه پسر بی جنبه ای نصیبم شده . هنوز هیچی نشده رابطه می خواد ! 

شاید از این می ترسه که اگه رابطه رو شروع کنه نتونه جلوی خودش رو بگیره 

شاید هم می خواد به شما ثابت کنه که فقط به خاطر مسائل جنسی با شما ازدواج نکرده . برای همین حرفی از این مسائل به زبون نمیاره .

موفق باشید