سلام و وقت بخیر

خدا تو قرآن گفته اگر شرایط ازدواج رو ندارین تقوا پیشه کنین ولی گاهی اوقات تقوا پیشه کردن به قیمت تباه شدن زندگی یک فرد تموم میشه البته از دیدگاه من .

مثلا اطرافم دختر و پسرهای خوب و نجیب و مومن زیادی رو دیدم که به علت مشکلات اقتصادی و عدم اشتغال و یا اینکه از لحاظ ظاهری مورد پسند واقع نمی شن و هزار دلیل دیگه که دست خودشون هم  نیست مجرد موندن و اتفاقا سخت گیر هم نیستند .

بعضا هم دیدم که دخترای کامل و زیبا هم ازدواج نکردن و بعضا این دختران و پسران به دلیل فشار های روحی و جنسی و عاطفی و اطرافیان دچار انزوا و افسردگی میشن ، چون به هر حال به یکی از ابتدایی ترین نیازها شون پاسخ داده نمیشه.

از اون جایی که حرف خدا حقه پس چه طور میشه هم تقوا پیشه کرد و هم مراقب جسم و روحمون باشیم؟ و واقعا این افراد چرا باید از یک زندگی آروم و خوب و بی دغدغه محروم بشن ؟ به نظر تون چه حکمتی میتونه داشته باشه ؟ من شنیدم اگه ازدواج کنی نصف دینت حفظ میشه پس چرا این فرصت در اختیار همه نیست؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) تفکر در قرآن (۳۴ مطلب مشابه) تفکر در احادیث و روایات (۲۷ مطلب مشابه)