سلام

دوستان مدتی ست از خدا گله مند هستم ، البته هزاران بار شاکر هستم به خاطر نعمت این که می دانم امام زمان هست، بخاطر محبت امام حسین که در دلم قرار داده، بخاطر اینکه شیعه دنیا آمده ام، بدن سالمی که بهم داده، هوش و استعدادی که دارم تونستم کار خوبی برای خودم ایجاد کنم ، الحمدالله درآمدم خوبه ، به نسبت سنم ام تحصیلات ام هنوز عالیه نیست چون دنبال کار رفتم کمی وقفه افتاد ، اما دارم می خونم برا ادامه تا آخرین مقطع رشته خودم که مهندسیه.

انگیزه ام برای آینده بسیار خوبه ، برنامه هایی هم برای رشد معنوی خودم دارم، سعی می کنم پا بند باشم هر چند توفیقاتم تو این زمینه کم بوده که خدا خودش کمک کنه بهتر بشم، سنم هم زیاد نیست ، بین 25 تا 28 ساله هستم ، اما مدت هاست خسته شدم از تنهایی دلم واقعا همسر میخواد .

هر چه از خدا می خوام هر چه تلاش می کنم فایده نداره ،دخترای زیادی بهم پیشنهاد میدن ، دخترای زیادی رو هم می بینم، دخترانی که خواستگاری صد البته بهتر از من دارن اما به دل من نمی شینن و در عوض دخترانی که دوست دارم هم دسترسم نیستن و دیدن این دختران با پسرانی با شرایط مالی کمتر از بنده عاشقانه زندگی می کنن چون ملاکاشان پول نیست و شخصیت براشون مهمه ، مورد هایی که سر راهم هستن اغلب بوده خانواده های قوی داشتن زیبایی و تحصیلات خوبی هم داشتن اما موردی که من دوست دارم فرق داره .

یکی می خوام با محبت و پاک، گاهی اوقات دخترانی می بینم که چهره هایی معصوم و با حجب و حیا و بسیار خاص رفتار نجیبانه بدون تکبر اما با وقار کامل این مورد ها که می بینم واقعا دلم هوس زن گرفتن می کند ریال راستش یکی مورد یکی هم نخبه علمی بودن برام مهمه اما گیرم اینه که خودم نخبه نیستم .

ولی دوست دارم مادری دانا برای بچه هام و همسری فهمیم و مومن برای خودم باشه که مدتی رو به مطالعه بگذرونیم و به رشد فکری هم کمک کنیم ، بحث علمی کنیم ، تفریحات خوبی کنار هم داشته باشیم ، نه این که اول تفریح ما بشه خرید کردن و چشم و هم چشمی و خود نمایی در شبکه ها ی مجازی، ملاک دیگری ندارم زیبایی مناسب خانواده اش سالم و با آبرو باشد همین کافیه .

زیاد شنیدم این دختر خانم ها با پسرانی ازدواج کردن که موقعیت مالی داشتن اما پسرهای متشخص و خوبی بودند با خودم میگم خب چرا یه دونه از دخترها رو من نداشته باشم، اما موندم کجا پیدا کنم؟

آیا کسی رو توی دانشگاهی واسطه کنم مشکلی پیش نمیاد ؟ بگم برام معرفی کنه این دختر خانوم ها چه جور خواستگاری می پسندن ؟ از طرف معرف یا این که باید توسط خودمون باشه ؟

موضوع بعد این که به دختری نخبه بگم من تو رو برا نخبه بودنت می خوام بهش بر نمی خوره ؟ اون وقت اون نمیگه حالا که تو دنبال نخبه هستی خودت هم باید نخبه علمی باشی و بهترین دانشگاه مدرک گرفته باشی ؟ کسی می تونه تو این زمینه منو راهنمایی کنه نظر بذاره کسی ازدواج چنین کیس هایی دیده بگه چه جوری آشنا شده با همسرش و همسرش چه جور ویژگی هایی داشته ؟

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)