سلام وقت همگی بخیر
سوالی داشتم که ممنون میشم کمکم کنید .
من دختری هستم ۲۰ ساله که رشته م کامپیوتر بوده و دیپلم کامپیوتر دارم . بنا به دلایلی هم شخصی و هم ( عدم علاقه به رشته کامپیوتر ) کنکور شرکت نکردم . حالا قصد دارم درسم رو بخونم و به رویاهام و اهدافم برسم .
من امسال دارم پیش تجربی میگیرم یعنی چند تا امتحان دیگه دارم که شهریور برداشتم واحد هاش رو اونا رو پاس کنم به لطف خدا مدرک پیش تجربی رو گرفتم .
حالا سوالی که دارم این هست ، با توجه به این که من اصلا پیش زمینه ای از رشته تجربی ندارم و هنوز هم مطالعه برای کنکور رو شروع نکردم . به نظرتون امسال احتمال قبولی در رشته های پزشکی دارم ؟ احتمال خوب شدن رتبم هست ؟
سوال دومم اینه که آیا درسته که نظام جدیدی ها امسال بیشتر پذیرش میشن ؟ به نظرتون با توجه به چیزایی که گفتم امسال کنکور بدم بهتره یا سال بعد ؟ پیشاپیش از جواب همگی ممنونم  .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)