سلام بر همه ی دوستان

من چند وقتیه که با خانواده برتر آشنا شدم و می خواستم در رابطه با یه مسئله ای از شما سوال کنم.

همون طوری که می دونید اوضاع کشور در این زمان کنونی از هر نظری اصلا مناسب نیست یه نمونه اش اوضاع کاری.

الان سوال من اینه که توی این اوضاع کاری وخیم که واقعا به من جوان داره فشار میاره ( فشار بیکاری و نداشتن درآمد و به دنبال آن ... ) الان باید من چکار کنم ؟ من که تو هنرستان ها و دانشگاه های دولتی و نمونه درس خواندم و درس هم منظورم تئوری نبوده عملی هم یاد دادند . باید چکار کنم ؟ من تو زمینه کاری خودم که برق مخابرات و شبکه است چند سال هم کار کردم و سابقه دارم ولی الان انقدر اوضاع خرابه که حتی برای کار توی فست فودی و ظرفشویی رستوران هم اقدام کردم ولی متاسفانه کارها هم اولش باید هزار تا چک و سفته بدی یا مثلا میگن فلان قدر پول بده تا معرفی کنیم یه جایی رو.

من برام اصلا کار هم عار نبوده و چند سال کارگر بودم. لطفا بعضی ها نیان بگن جوان ها بی عرضه ان و این جور حرفا! چون من خودم از اول همزمان با درس ،کار هم کردم ولی اوضاع الان خیلی خرابه کار حتی معمولی هم نیست که نیست یا اگه باشه بی مزد و با حقوق خیلی خیلی کم که نمیصرفه.

من تو این سن که نیاز به کار و درآمد و به دنبال اون تشکیل خانواده دارم چرا باید اوضاعم این طور باشه اون هم با کلی تلاش و خاک خوری و زجر .

من واقعا سوالم اینه که مسئولان کشور ما که دائما میگن چیزی نیست و جوانان ما مقاومت می کنند واقعا میذارن بچه های خودشون هم این طوری باشن؟ آیا این ستم بر ما نیست؟

ممنون میشم اگه جواب بدین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)