سلام

من پسری هستم که به دختران هم سن و دختران منطقی خیلی علاقه دارم ، لطفا سرزنشم نکنید و از منظر روان شناسی بگید علت رفتار من چیه ؟ من پسری ام که همیشه از جمع های پسرانه و حتی دخترانه فراری بودم ، شخصی درونگرا هستم و گاهی با خودم حرف میزنم ، اما اصلا مشکل افسردگی و ناراحتی ندارم بلکه از این حالتم لذت می برم .

و نهایتا دوست دارم با یک نفر حال چه پسر چه دختر همراه بشم و اون شخص هم باید مثل من باشه
یعنی اگه رفیقی به جز من داشته باشه شدیدا به اون حسادت میکنم ، صدا و ظاهرم مردانه ست ، میل جنسی هم دارم ، ولی از دخترانی که کمی شبیه مردا هستن خوشم میاد . آیا من مشکل هورمونی دارم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)