سلام

من پسری هستم بین 18 تا 22 ساله ، برای آینده برنامه های منطقی و خوبی دارم ، و خدا رو شکر به بخشی از اون موارد دست یافتم . سوال من از شما کاربران محترم درباره ازدواجه .

ببینید الان اگر من به عنوان یک پسر با شرایط کنونی به خواستگاری دختری هم سطح خود برم ، منو رد میکنن ( البته بگم شاغل هستم ) . اما به هر حال ممکنه به دلیل نداشتن منزل و خودرو بنده رو رد کنن ولو اینکه پدرشون در سن الان من اونا رو نداشته بود . با توجه به برنامه هایی که بر اساس واقعیات جامعه تنظیم کردم ، ان شاء الله در آینده نزدیک به موفقیت خواهم رسید .

سوالم اینه ، اگه کسی تلاش کنه و به سطوح عالی در زمینه تحصیلی - شغلی و مالی ، در کنار رعایت اخلاقیات و معنویات برسه ، حق اینو داره که با فردی سطح بالا ازدواج کنه ؟ حق این رو داره که سراغ همسری هم سطح و هم کفو خودش بره ؟

چون بنظرم همون طور که در اون زمان ، که در حد متوسط بودم ( دقت کنید نمیگم در حد ضعیف ) ، و به خواستگاری فردی هم سطح - نه بالاتر - رفتم و ردم کردند ، پس وقتی آدمی موفق شد حق این رو داره که با شخصی مشابه خودش ازدواج کنه .

لطفا از علاقه و عشق چیزی نگید ! نمیگم بهشون اعتقاد ندارم ، اما به عشق بعد ازدواج ، به شرط کشش اولیه اعتقاد بیشتری دارم ، پس لطفا نفرمایید که عاشق بشی همه چی فرق میکنه و ... .

از پاسخ گویی تون پیشاپیش سپاس گذارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)