سلام

می خواستم بدونم نحوه رفتار تو یه جمع ضد زن چه طور باید باشه . من خودم یه دختر ۲۰ ساله هستم که تو کلاس فن بیان ثبت نام کردم و کلا کلاس جوریه که همش درباره موضوعات مختلف صحبت می کنیم .

یه روز استادمون در مورد این که الان با وجود زندگی شهری رفت و آمد ها کمتر شده و باید به صله رحم بیشتر توجه بشه که یه خانومی گفتن همش تقصیر خانوم ها هست که نمی ذارن خانواده ها رفت و آمد کنن و خانوم ها چشم و هم چشمی می کنن و دلیلش اینه که از مرد سالاری فاصله گرفتیم و همه کاسه کوزه ها رو ریخت رو سر خانوم ها ، یا گفت خانوم ها نباید شاغل باشن در حالی که خودشون شاغل بودن ! یا در مورد استفاده زیاد از لوازم آرایشی گفت در حالی که تو اون جمع تنها آدمی که ناخن و مژه کاشته بود خودش بود .

بعد این حرف آقایون دیگه غیر قابل کنترل شده بودن و همش به بد گویی از خانوم ها شروع کردن و هر موضوعی پیش میومد به خانوم ها ربط می دادن حتی استادمون هم گفت علت رکود اقتصادی و بیکاری خانوم ها هستن که طلا هاشون رو نمی فروشن تا بدن به دولت !!!

اصلا یه وضعی بود  بعد بحث رانندگی شد همه شروع به مسخره رانندگی خانوم ها شدن من و بقیه خانوم ها  مات و مبهوت هیچ حرفی نمی تونستیم بزنیم چون چند تا از خانوم ها که سن بالاتری داشتن و همسن مادرم بودن مدام با آقایون هم صدا شده بودن و تمام مشکلات جامعه رو گردن خانوم ها انداختن  و مسخره می کردن و می خندیدن .

می خواستم بدونم دلیل اینکه بعضی خانوم ها این قدر ضد زن صحبت می کنن و باعث سوء استفاده میشن چی می تونه باشه ؟ از نا آگاهی هست یا دلیل دیگه ای داره ؟ این که خودشون شاغل هستن ولی نمی خوان بقیه دخترا شاغل باشن چه دلیلی داره؟

لطفا آقایون هم نظر بدن من خودم دختری هستم که هیچ جبهه گیری نسبت به آقایون ندارم نه به خانوم ها ولی این رفتار برام عجیب بود که تو همچین جمعی چه رفتاری می تونیم داشته باشیم که جو این جوری متشنج نشه ؟ و بتونیم با ملایمت جلوی این جور افراد رو بگیریم؟


مرتبط:

آتش بس در جنگ بین دختران و پسران خانواده برتری

تا حالا دنیا رو از چشم جنس مخالف دیدید؟

هیچ کس با دعوا با کلاس تر جلوه نمیکنه

پسر و دختر هر دو آفریده ی خدا هستند

چطور باید با مرد ستیزی بعضی از خانم ها رفتار کرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)