سلام به همه ی دوستان

بچه ها ازتون یه سوال دارم؛ آیا واقعا کسی با این ویژگی ها پیدا میشه یا نه؟ ( ۱۸ سالمه، الان قصد ازدواج ندارم؛ ولی احتمال دادم که در آینده شاید واسم سوال شه این موضوع ) ... .

میخوام شوهر آیندم؛

نماز خون، روزه بگیر و پایبند دیگر واجبات باشه و لقمه حلال بیاره سر سفره، دوست دختر نداشته باشه ( کلا اولین دختری باشم که میام تو زندگیش ) ... . در ضمن چشم پاکم باشه و غیرتی . وفادار و با ایمان و خوش اخلاق باشه ... . همیشه بخواد خوش حالم کنه ( غم و ناراحتیم رو نتونه ببینه ) ... .

ظاهرشم متوسط رو به بالا باشه ( از نطر خودم خوشگل باشه و به دلم بشینه ) . تحصیلاتش واسم مهمه، حداقل لیسانس داشته باشه، متعهد باشه تنوع طلب و هوس باز نباشه .

آیا واقعا همچین پسری پیدا میشه ؟ تعریف از خود نباشه، من خودم همه این ملاک ها رو دارم  . من از خدا در آینده یه پسر خوب میخوام ، یه پسر که بهم نگه آرایش کن، بهم نگه موهات رو بیرون بذار، بهم نگه چادرت رو بردار ، نخواد با این کاراش پز زنش رو به بقیه بده.

خدا یه دختر خوب و پاک و یه پسر خوب و پاک نصیب همه ی جوونای گل کن

بگین الهی امین

سر نماز هاتون برای خوشبختی جوون ها دعا کنین ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)