سلام

دختریم که دو سال پشت کنکور بودم و تلاش میکردم که پیراپزشکی قبول بشم. همیشه دوست داشتم‌ دستم‌ تو جیب خودم باشه و تو ایران راحت ترین راهش همین پیرا و پزشکیه؛ دو ساله که مدام تو کارام تو روابطم با دوستام تو درسم تو رابطه ی عشقی که داشتم مدام شکست میخورم . هر دفعه گفتم این بار بهتر میشه ولی نشد مگه من چند سالمه ، فقط نوزده سال دارم و این همه با شکست مواجه شدم .

امسال هم کنکور دادم‌، رتبم خراب شد، حتی نمیتونم پیرا پزشکی آزادم‌ برم، میخواستم‌ روانشناسی آزاد برم دلم رو خوش کرده بودم‌ . اما دیدم بر عکس امسال شهر ما نداره ! نمیفهمم امسالم‌ بمونم یا برم‌ یه رشته دیگه که علاقه ندارم.

خسته شدم از این همه شکست و بد بیاری ، چرا خدا به من‌ نگاه نمیکنه پس ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)