سلام

چند سالی هست ازدواج کردیم ، زندگیمون ثبات نداره ، نه دعواش مشخصه نه آرامشش ، اصلا همو درک نمیکنیم ... تا به حال نشده حرف بزنیم دعوا نشه. اصلا ما برای هم نیستیم . تصور اینکه تا ۴۰ سال کنار هم باشیم برام عذاب آوره . اوایل ازدواج لج میکردم کم کم سعی کردم بهتر شم ...

بعد چند سال خیلی تغییر کردیم جفت مون . الان ایراد میگیره مدام سعی میکنم کارام رو خوب انجام بدم هیچ وقت نمیبینه کافیه یه کار رو انجام ندی زودی غر میزنه، از خودش زیادی راضیه . بی تفاوته بهم ابراز محبت نداره .یه دنده س وقتی میخاد کاری انجام بده مشورت نمیگیره تصمیم خودش رو گرفته به هیچ وجه هم قرار نیست تغییر بده بخوام صحبت کنم باهاش تهش میشه دعوا و گم شو خونه باباتو و من مردم تو فقط اطاعت و این حرفها .

یکی دو بار هم پیش اومده با خود رای بودنش زمین خورده و دقیقا رسیده به حرف من، انقدری تو این چند سال محبت ندیدم و تنش بوده بین مون که الان دچار رفتاری شدم که متنفر بودم ازش . غر میزنم ...بریدم به مولا.  کمبود هام رو با غر میگم ... تصورشم برام سخته که دیگه براش با عشوه و عشق صحبت کنم چون یه کاری کرده با رفتارش که سردم ازش ...

خودش همیشه گفته این زندگی رمانتیک ها و اینا بدرد نمیخوره مث بقیه باش... دیگه دوسش ندارم و خودم رو براش لوس نمیکنم منم مث بقیه سرگرم زندگی و آشپزخونه م . دیگه تنها وابستگی من بهش پوله و اون رابطه .

به نبودش که فکر میکنم فقط از اینکه بچم رو ازم بگیرن یا از لحاظ پولی نتونم بچم رو تامین کنم دلگیر میشم وگرنه علاقه ای بین ما نیست . و به نظرم اونهم فقط منو تحمل میکنه . چرا بعضی مردها فکر میکنن ابراز محبت به زن قرطی بازیه ؟ یه دوستت دارم مگه چقد سخته یا یه گل گرفتن ؟
بله ایشون کار میکنه و خسیس هم نیست و مخارج رو نامین میکنه من هم قدردانش هستم ، ولی اینا که همش شد مالی . ابراز عاطفی اصلا نداره مثلا چند روز سرکاره نصف روز که میاد خونه سرش تو گوشیه زیاد بود و نبودش حس نمیشه مگر نیاز داشته باشه میشه مهربون که بعدشم بازم همون آدم سابقه .

اگه میتونستم طلاق بگیرم همه مشکلاتش رو به جون میخریدم و دیگه این آدم بی تفاوت رو تحمل نمیکردم یا اگه خودم حق انتخاب داشتم هیچ وقت این آقا رو انتخاب نمیکردم. هیچـــــــــوقت .

دلم برای دو سال پیشمون تنگ شده برا دلتنگی هامون، شیطنت هامون و ... نمیدونم چی شد که زیر و رو شد زندگی مون ، بد شدیم با هم...

چیکار کنم؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)