سلام

میخواستم نظرتون رو درباره معیار هام بدونم . توضیح اندک درباره خودم ؛

پسر هستم 26 ساله ، دانشجوی دکتری ، شاغل در شرکت خصوصی به همراه فعالیت اقتصادی آزاد ، اهل هیچ چیز ( دود و دختر و ... ) نیستم ، نسبتا مذهبی ( هر چند به ظاهرم نمیخوره ) .

1- تحصیلات برای من خیلی مهمه ، یعنی هم دانشگاهش ، رشته و رزومه تحصیلیش باید خوب باشه

2- گذشته پاک و بدون خطایی داشته باشه

3- هم شهری مون باشن

4- از نظر زیبایی در حد وسط باشه ، فقط اختلاف قدی مون کم باشه ، لاغر ، گندمی و بدون عمل باشه

5- اخلاقش خیلی مهم نیست ، بیش از اخلاق ظاهری ذاتش برام مهمه

به حلال و حروم اعتقاد داشته باشه ، بد جنس نباشه ، به رعایت حریم با جنس مخالف معتقد باشه ، متعهد باشه ( از افراد تنوع طلب و بالهوس متنفرم ) ، صداقت برام مهمه

6- مشکل روانی نداشته باشه ، اگه مشکل جسمی بی خطر داشت عیبی نداره

7- از نظر مذهبی برام مهمه که حتما اهل نماز باشه ، پوشش مناسبی داشته باشه ؛ چه با چادر چه بدون چادر ، موارد دیگه به جز رعایت حق الناس مهم نیست

8- ادب ، فرهنگ ، شعور و سطح بالای مطالعه برام مهمه

افرادی که هدفی دارن ، و به سوی موفقیت حرکت میکنن خیلی برای من جذابن

9- از نظر مالی هم کفو باشیم نه بالاتر نه پایین تر

پول پرست نباشه

10- به لحاظ مزاج و فعالیت جنسی در حد وسط رو به کم باشه ، مثلا فوقش هفته ای دو بار رابطه ، و ترجیحا کم حرف !

سعی کردم تو ملاک هام ، چیزی رو انتخاب کنم که به من بخوره و شبیه هم باشیم تا قشنگ هم دیگه رو درک کنیم

از نظر سنی ، یا هم سن باشه یا نهایت یکی دو سال کوچکتر باشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)