با سلام خدمت کاربران گرامی

چند روز پیش پستی بود درباره علاقه خانمی به شخص دیگه ، و پاسخی که میخواست به خواستگار خوبش بده ، حقیقتش پاسخ های کاربران من رو وادار به این کرد که نصیحتی کنم .

دوستان گرامی ما چیزی به نام عشق نداریم . عشق بین دو جنس مخالف ناشی از ترشح هورمون هاست و بعد از یک و نیم تا سه سال از این میزان کم خواهد شد ، این موضوع به لحاظ علمی به اثبات رسیده، ما تنها یک علاقه داریم به نام علاقه ی عاقلانه ، حالا بحث من اصلا سر این نیست . ( این موضوع عشق رو در پست بعد مفصل تشریح میکنم ) . میخوام بهتون بگم تلاش کنید تا موفق بشید ، و با یک فرد موفق ازدواج کنید .

چرا ؟ چون کسی که قبل ازدواج فکر و ذکرش موفقیت بوده به قطع یقین اهل این برنامه ها نبوده و نیست و نخواهد بود ، درستون رو خوب بخونید و رزومه درخشانی برای خودتون جمع کنید ، فکرتون رو به کار بندازید تا با سرمایه کم به درآمد بالایی برسید ، خودتون رو از هر لحاظ بالا ببرید تا با شخص موفق ازدواج کنید .

قصد بی احترامی ندارم ، اما خودتون دارید مشاهده می کنید دیگه ، که تو دانشگاه بین قشر درس خوان این اتفاقات بیشتر میفته یا قشر مقابلش ! اگر موفق هم شدید به هیچ عنوان سراغ پایین تر از خودتون نرید تا این اتفاقاتی که برای اون پسر رخ داد برای من و شما رخ نده . من خودم پسر هستم ، واقعا لحظه ای دلم برای اون آقا شکست که روحش خبر نداره که ممکنه بخاطر موفقیتش ، با کسی ازدواج کنه که اون فرد ، شخص دیگه ای رو دوست داره ، ما پسر ها خودمون باید حواس مون جمع باشه .

اگر جلسه خواستگاری سوال بپرسیم مشخص نیست طرف حقیقت رو بگه یا نگه ، و اگر هم سراغ فردی پایین تر از خودمون بریم مشخصه که ما رو نمیخوان از دست بدن ، افرادی که موفق باشند یعنی تونستن اولا از مفاهیم بی ارزشی مثل عشق قبل از ازدواج عبور کنند ، ثانیا اگر دختر باشند و موفق ، یعنی تونستن با تابوی محدود کننده خانواده شون مبارزه کنند ، به همین جهت به هیچ عنوان از جانب خانواده تحت فشار جهت دادن پاسخ مثبت قرار نخواهند گرفت . همچنین از خانم ها تقاضای رعایت دو نکته رو دارم :

1- موفقیت یک خصلت مختص مرد ها نیست و جامعه به زنان موفق هم نیاز داره

2- خواهش میکنم تا زمانی که به فرد دیگری علاقه دارید با زندگی بقیه پسر ها بازی نکنید .

نکته دوم رو پسر ها هم باید رعایت کنند .

این پست فقط مخصوص آقایان نبود ، خانم ها هم میتونن ابتدا خودشون رو به سطح بالایی از موفقیت برسونن و در قدم بعد با پسر موفقی ازدواج کنند تا خیال شون از بابت گذشته طرف راحت باشه .

با تشکر از توجه شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)