سلام دوستان

دختری ٢٣ ساله هستم که الان دقیقا ١٠ ماهه که اصلا برام خواستگار جدی نیومده اونم در شرایطی که من قبلا هر ماه یه خواستگار جدی داشتم چند نفری ام که اومدن فقط مطرح شده ولی از طرف خواستگار ادامه پیدا نکرده .

اول شرایطم رو شرح میدم . من یه رشته متوسط دولتی خوندم ظاهرمم متوسط ( اصلا زشت نیستم یا عیبی ندارم ) محجبه و چادری ام و کار دارم کارمم توی شرکت پدرمه میشه گفت یک شغل نسبتا خوب دارم . پدرم هم آدم شناخته شده ای هستند و روابط اجتماعی بالایی دارن  و دوستاش همه کلی پسر دارن، و کلا براش احترام قائل هستند و خودم هم توی محل کارم دیده میشم هر روز خیلی مراجعه کننده میان به جز این پدرم  قبلا شغل دولتی نسبتا مهمی داشته که خیلی ها میشناسنش از لحاظ مالی ام نمیگم پولدار چون پولدار تو دید هر کسی فرق داره دقیق میگم مثلا ١٥میلیون درآمد ... و خونه و ماشین و ... خوب . خانوادمم کلا مذهبی و آبرو دار هستند .

توقع من یه مرد که ظاهرش متوسط باشه البته بیشتر به دلم بشینه و حقوق اش هم حداقل ٢تومن باشه (به شغل شرکتی ام راضی ام) حداقل لیسانس دولتی باشه خانوادش بهش در حد رهن خونه کمک کنن ماشینم با پول وام ازدواج و پس انداز میشه بعدا بخریم از نظر خودم توقعم بالا نیست

از ١٩ سالگی خیلی برام خواستگار اومده ولی مهم ترین معیارم اخلاق و ایمان اصلا از لحاظ مالی خانواده پسر برام مهم نیست مهم مناعت طبع و بزرگ منشی شون هست . خواستگار خیلی پولدارم داشتم ولی واقعا اخلاق برام مهمه . آدم با اخلاق و ایمانم سراغم اومده ولی اختلاف سنی زیاد مانع شده .

بقیه هم واقعا از نظر ایمان و اخلاق برام قانع کننده نبود یا سن خیلی بالاتری داشتن ( ٩-١٠سال ) . درک نمیکنم چرا الان به کل خواستگار ندارم ؟

به نظرتون ممکنه اسمم بد در رفته باشه که این دختر خیلی خودش رو میگیره و فکر میکنه کیه؟! هیچ کس رو قبول نمیکنه و از خود راضیه؟! یا طلسم شده باشم؟! یا خدایی نکرده دل کسی رو شکستم چون دو سه نفری شون خیلی اصرار داشتن؟

چیکار کنم مردم بفهمن من دنبال یک انسان ام که باهاش خوشبخت شم یه همسفر میخوام که بهم کمک کنه خدا رو بشناسم؟! به حداقل های مالی و ظاهری هم راضیم در حدی که آبروم حفظ شه خودمم کار میکنم تا زندگی مون رو بسازیم . ولی خدا نمیخواد نمیدونم چه حکمتیه که نمیشه؟! خیلی دعا کردم خیلی نذر کردم الانم دنبال یه مرد زندگی ام نه خواستگار به نظرتون راه حل چیه؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)