سلام

من دختری ۲۵ ساله و دارای مدرک لیسانس حسابداریم، مشکلی که من دارم اینه که من آدمی هستم که خیلی زود دلسرد و نا امید میشم، شاید باورتون نشه من در دوران دانشجویی همش دنبال کار حسابداری بودم البته حسابرسی ، اما بعد لیسانس یه بارم دنبال کار نگشتم چون همش به خودم میگفتم من مهارت ندارم .

خیلی هم ذهن بدبینی دارم و با وقوع کوچکترین مشکل فاجعه سازی میکنم چون از قشر متوسط هستیم و وضعیت اقتصادمون این طوری شد . من بطور کلی از زندگی نا امید شدم به صورتی که تا مدت ها دنبال روش خودکشی میگشتم و عملا این روزها تبدیل به یه آدمی شدم که فقط میخوره و میخوابه و به همین خاطر اضافه وزن گرفتم .

با بوجود وضعیت اقتصادی الان که من از زیر و بم اون آگاهم و البته نبودن کار تصمیم گرفتم دیگه بهانه و نمیشه و نمیتونم رو کنار بذارم . بله ما مشکل داریم شایدم هر روز بدتر شه شاید اصلا خیلی بدتر .

ولی من میخوام خودم رو نجات بدم ، چون اگه این طوری پیش بره من افسردگی حاد میگیرم و خودکشی، همه مشکل دارن ولی همه سر کار میرن حتی با حقوق کم .

ولی من عملا تبدیل به آدمی شدم که کل روز یا خوابم یا در حال خوراک ، وظایف دینی رو هم انجام نمیدم مثل نماز ، اما تصمیم گرفتم منم تلاش کنم و دیگه نترسم از شکست ، دیگه بالاتر مرگ که نیست. حالا فوقش میرم کارگری با حقوق پایین ولی از خونه موندن که بهتره، دوستانی که زود میخوان ازدواج پیشنهاد بدن بگم اولا وضعیت ما خوب نیست دوما کیس خوب ندارم و سوما میدونم ازدواج مشکل منو حل نمیکنه بلکه حادتر میکنه، چون ازدواج نردبون پول نیست که من ازش بالا برم اونم با وضعیت جوونای ما .

حالا من چند تصمیم گرفتم ، کدومش بهتره بنظرتون ؟

۱- دنبال یه کار نیمه وقت باشم و بقیه روزم رو برای آزمون استخدامی بخونم چون یه شرکت مهم در استان ما میگن چند وقت دیگه آزمون میذاره .

۲ - چون دیپلمم تجربی بوده مثل جو جامعه تصمیم بگیرم پرستاری بخونم، اونم فقط برای پولش چون من حقیقتا از جو بیمارستان بدم میاد وقتی مریض ببینم تا مدتها گریه میکنم به خودم میگم اینکه چیزی نیست عادتت میشه .

۳- کلا سر کار نرم و وقتم رو فقط برای آزمون های استخدامی بذارم

۴ - کلا آزمون استخدامی ندم و دنبال کار تمام وقت حالا هر چی از کارگری تا کارمندی باشم .

البته الان همه میگن آزمون استخدامی نرو همش پارتیه ولی سوال من اینه چرا یه آزمون که برگزار میشه نزدیک یک میلیون شرکت کننده داره پس آخر دل همتون بازم یه امیدی هست دیگه .

ممنون


مرتبط:

قبلا خیلی شاد و شیطون بودم، شاید افسردگی گرفتم

حس می کنم افسرده ام در حالی که قبلا خیلی شاد بودم

من چه بلایی سرم اومده ؟ واقع بین شدم یا افسرده ؟

برای حل مشکل افسردگی دقیقا باید چه کرد؟

چند نفر بهم گفتند که افسردگی دارم

دچار افسردگی شدم ، هیچ چیزی برام مفهومی نداره

احساس افسردگی میکنم وقتی سرعت گذر عمر رو میبینم

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)