سلام

خانومی هستم که در ۱۶ سالگی ازدواج کردم و با توجه به شغل همسرم اومدم یه شهر غریب و الان ۱۸ سالمه و کنکوریم.

خیلی دوست دارم که تو زندگیم موفق باشم و پیشرفت کنم به شغلی که دوست دارم برسم و مستقل باشم برای خودم. علاوه بر خودم دوست دارم که فضای خونه م هم عالی باشه و هنرهای خونه داری رو خیلی خوب بتونم بلد باشم.

زمانی که بچه دار شدم جایگاه خوبی توی جامعه داشته باشم. من تجربم کمه و متاسفانه واقعا کسی نیست که راهنماییم کنه . خیلی سختی ها تو زندگیم کشیدم و دوست ندارم زندگیم تا آخر عمرم یکنواخت باشه.

من فکر کردم که اگه اینجا مطرح کنم ممکنه یه خانومی باشه که بخواد کمکم کنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)