سلام

وقت تون بخیر

میخوام برم دانشگاه پیام نور شهرمون ( دانشگاه دولتی شهرمون رشته های خوبی نداره ) . به مدیریت علاقه دارم مخصوصا مدیریت بازرگانی ،  مدیریت کردن رو دوست دارم، از جمله این که فروشگاه اینترنتی کوچیک زدم و کلی تو فکر این جور چیزها هستم . . در کنار این بحث میخوام کار هم بکنم . میخوام ببینم موفق میشم تو این رشته ؟ کجاها کار کنم که سابقه محسوب بشه ؟

مشاره که رفتم ، گفتن این بهترین گزینه است و همچنین توی تست های شخصیت شناسی مدیریت هم جزو مشاغلی بود که توش میتونم موفق بشم.


مرتبط با تحصیل در دانشگاه پیام نور:

ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور بدون کنکور از کی شروع میشه ؟!

استفاده ی ابزاری از پیام نور برای تعویق سربازی

مشاوره یا علوم تربیتی رو در پیام نور بخونم یا غیر انتفاعی ؟

دوست ندارم در دانشگاه پیام نور درس بخونم

تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور

در پیام نور اصلا حس دانشجو بودن بهم دست نمیده

پیام نوری ها چطور درس هاشون رو پاس کردند ؟

مرتبط:

اقتصاد یا مدیریت؟، کدوم رشته برای من مناسب تره؟

تجربیات شما در مدیریت بازرگانی‌ و مدیریت مالی

مشورت در مورد انتخاب موضوع پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی

آینده شغلی مدیریت بازاریابی چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)